יוון: נאסרה השחיטה הכשרה לאספקת בשר לסעודת ליל הסדר

שלמה בן יוסף No Comments on יוון: נאסרה השחיטה הכשרה לאספקת בשר לסעודת ליל הסדר

אירגוני הירוקים, מתוגברים באירגונים אנטישמיים ורדיקלים למיניהם, פנו לבית המשפט בבקשה להוצאת צו נגד השחיטה, אך לא המתינו בחיבוק ידיים למהלכן של גלגלי מערכת המשפט, והם הציבו משמרות מחאה בפתח בית המטבחיים

12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ערב חג הפסח השנה נתבשרו יהודי יוון כי אספקת הבשר לסעודת ליל הסדר שלהם מוטלת בספק. זאת לאחר שאירגונים ירוקים יצאו בקמפיין נגד התכנית לשחיטת 200 ראשי צאן בבית המטבחיים היהודי בעיר קוולה בצפון המדינה, בטענה שמדובר ב'שחיטה ברברית' שמתעללת בבעלי החיים, כך צפרסם רם אבירז בשבועון מצב הרוח.

אירגוני הירוקים, מתוגברים באירגונים אנטישמיים ורדיקלים למיניהם, פנו לבית המשפט בבקשה להוצאת צו נגד השחיטה, אך לא המתינו בחיבוק ידיים למהלכן של גלגלי מערכת המשפט, והם הציבו משמרות מחאה בפתח בית המטבחיים שמנעו בכוח הבאת ראשי צאן למקום.

אבריז מפרסם כי בעקבות המהומה נכנעה הפרקליטות היוונית והוציאה צו מניעה זמני כנגד השחיטה, שמיועדת כאמור לספק בשר כשר ליהודי יוון. מתנגדי השחיטה היהודית ראו בכך הישג גדול וטענו כי זוהי הפעם הראשונה בתולדות יוון שנאסרת בתחומי המדינה 'השחיטה היהודית הברברית'.

רבה לשעבר של העיר קוולה הרב מרדכי פריזיס אמר כי הוא מודאג מהעובדה שדווקא בשעה שיוון מחזקת את קשריה עם ישראל וראש ממשלתה ציפראס מבקר בישראל ומשתתף בטקסים דתיים נוצריים בעיר העתיקה, ונוכח במו עיניו כי ישראל מאפשרת חופש דת לכל הדתות, מגבילים היוונים את זכותם של היהודים לחופש דת ולשחיטה כשרה. "הקשרים של ממשלת יוון עם אירגוני שוליים אנטישמיים הפועלים במסווה כזה או אחר, לרבות הדאגה לבעלי חיים, חייב להיפסק דווקא עכשיו כשהיחסים בין יוון וישראל נמצאים בשיאם".



0 תגובות